Talian
Parché par tanti l’è una sfida amar a Dio
https://cms-imgp.jw-cdn.org/img/p/2013802/univ/art/2013802_univ_sqr_xl.jpg
w13 1/11

ASSUNTO PRINSIPAL | BUSIE CHE ASSA LE PERSONE DISTANTE DE DIO

Parché par tanti l’è una sfida amar a Dio

Parché par tanti l’è una sfida amar a Dio

“‘Te ghè de amar a Geovà el to Dio con tuto el to cuor e con tuta la to ànima e con tuta la to mente.’ Questo l’è el primo e el pi importante comandamento.” Gesù Cristo, 33 d.C. *

Arquante persone le fà fadiga amar a Dio. Queste persone le pensa che no le pol capir a Dio, che lu no’l ga interesse in noantri e fin che lu l’è tanto rugno. Vedi cossa che le ga dito arquante persone:

  • “Mi ghe domandea aiuto a Dio, ma mi catea che lu l’era massa distante par giutarme. Par mi, lu l’era sol una forsa sensa sentimenti.” — Marco, Itàlia. *

  • “Anca se mi volesse servir a Dio, lu l’era massa distante de mi. Mi pensea che lu l’era un Dio massa severo, che el castighea le persone e no’l gavea compassion.” — Rosa, Guatemala.

  • “Quando era picinina, mi pensea che Dio el ndea in serca dei sbali dele persone sol par castigarle. Dopo, go scominsià a pensar che lu no’l gavea interesse par le persone. Mi pensea in lu come un governante che el fea dessision par tuti, ma sensa importarse con lori.” — Rosanne, Canadá.

Cossa pénsito? Dio el mèrita esser amà? Fà tanti ani che i seghidori de Cristo i se domanda questo. Intrà i sècoli V e XV le persone no le fea gnanca orassion al Dio Tuto Poderoso. Parché? Lore le gavea massa paura de lu. El storiador Will Durant el ga dito cossita: “Come che un poro gramo, umano imperfeto el podaria voler far una orassion a un trono de spaurarse e tanto distante?”

Parché arquante persone le pensa che Dio l’è de “spaurarse e tanto distante”? Cossa che la Bìblia veramente la insegna sora Dio? Sarà che imparar la verità sora Dio pol giutarte a amarlo?

^ paràgrafo 5 Arquanti nomi i ze stati cambiadi.